Kolagen Shaklee dengan Wajah Baru

By | April 16, 2019

Assalamualaikum dan hi. Kak Fa nak beritahu ni, kotak kolagen shaklee dah berwajah baru sekarang ni. Kotak baru, formulasinya pun dah di tambah baik dengan ramuan baru yang ditambahi dengan vitamin c dan vitamin b untuk menyokong kulit yang lebih tegang untuk tampil lebih muda dan kekal jelita.

Ramai yang tak tahu, tekanan, pendedahan kepada cahaya matahari dan merokok boleh mempercepatkan kerosakan kolagen dari dalam. Akibatnya kulit jadi kendur serta berkedut, kuku rapuh dan rambut menjadi kering.

Kolagen Shaklee Berwajah Baru

Kolagen Shaklee Berwajah Baru (15 sachet per kotak)

Jadi, penting sangat kolagen ni sebenarnya untuk tubuh kita. Kolagen bertindak sebagi gam untuk memegang tubuh. Dalam tubuh kita, ia ditemui dalam otot, tendon dan paling banyak ia ditemui pada bawah kulit kita. Nak kekal berseri dari dalam ke luar? ambil je kolagen shaklee ni kerana ia bantu untuk:

  • Meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit dengan mengurangkan garis halus dan kedutan
  • Mengecilkan liang pori dan meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
  • Melembapkan dan membekalkan nutrien kepada kulit dari dalam supaya lebih cerah dan berseri
  • Memudarkan pigmentasi dan meratakan tona kulit
  • Menggalakkan penghasilan kuku yang lebih kuat, rambut yang lebih tebal dan berkilau
  • Membantu menegangkan kulit kendur untuk bentuk badan yang lebih menarik dan kelihatan lebih sihat
  • Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara
Baca :  10 Produk Best Seller Shaklee yang Ramai Tak Tahu

Ramai yang telah pun merasai perbezaan pada kulit wajah mereka selepas pengambilan serbuk kolagen shaklee ini.

Satu kotak Kolagen Shaklee mengandungi 15 sachet yang mana sehari kita cuma ambil 1 sachet sahaja. Dari segi harga tu, sekotak hanya RM 298.00 sahaja. Berminat nak dapat kan sekotak kolagen ini? Boleh klik ikon ‘order sekarang’ di bawah:

Kedai kami dibuka 24 jam tanpa henti untuk memenuhi keperluan kesihatan anda seisi keluarga. Jangan malu untuk bertanya. Kak Fa sedia kongsikan kebaikan dan pengalaman sepanjang penggunaan suplemen shaklee ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge